فروش نسل جدید توری درب و پنجره

فروش نسل جدید توری درب و پنجره, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش نسل جدید توری درب و پنجره

بهرام پروهان

حسن بزرگ فروش نسل جدید توری درب و پنجره مانند توری های جدید پلیسه و رولینگ آنست که در مواقع بسته بودن پنجره ها توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع آوری شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد.
 درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC واقعا رقیبی در زمینه ارزش ، امنیت , زیبایی , دوام , عایق بندی و غیره …. ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره های دوجداره ای باشد که علاوه بر اینکه از خارج ساختمان زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزلتان نیز متناسب باشد. برای تامین زیبایی پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد. اگرچه درب و پنجره های چوب دارای ظاهری زیباست اما مشکلات زیادی را هم به همراه خود دارد. چوب در مجاورت آب فاسد می شود و زمانی که پنجره در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع شروع به فاسد شدن می کند و این پوسیدگی حتی می تواند خطر امنیتی جدی برای ساکنان در پی داشته باشد.نسل جدید پنجره دوجداره بسیار با دوام و با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و آهنی می باشد. نسل جدید پنجره دوجداره در برابر عوامل جوی و بسیاری از اسیدها مقاوم بوده و نیازی به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند . گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. از این رو استفاده از توری های مخصوص بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست. فروش نسل جدید توری درب و پنجره امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است . وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای نسل جدید پنجره دوجداره سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای نسل جدید پنجره دوجداره روز به روز بیشتر شود . از لحاظ ظاهری، نسل جدید پنجره دوجداره با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. نسل جدید پنجره دوجداره بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی یو سی، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.
-توري پليسه: بهترين و مناسبترين توري براي تمامي پنجره ها، درب ها، تراسها و محيط هاي بزرگ مي باشد. که قابليت نصب از چپ به راست و همچنين از راست به چپ را داراست. اين توري در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع مي شود. امکان خرابي اين توري کم است و به آساني پاره و خراب نخواهد شد.
فروش نسل جدید توری درب و پنجره انواع آن:
۲-توري رولينگ: به صورت کرکره اي توانايي جمع شدن را دارد توري آن متحرک ولي داراي فريم ثابت مي باشد.
۳-توري لولايي: این مل توری به وسيله لولا قابليت باز شدن را دارد مانند يک پنجره بازشو معمولي مي باشد.
۴-توری ثابت: این توری پنجره یو پی وی سی همان طور که انتظار می رود قابلیت باز و بسته شدن ندارد و به صورت ثابت به قاب پنجره متصل می شود.
۵-توري مگنتيک: همانند توري پليسه بوده ولي با اين تفاوت که براي شستشوي توري پليسه لازم است توري را حتما با بخارشوي شسته ولي توري مگنتيک را مي توان به راحتي به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهيد.
فروش نسل جدید توری درب و پنجره وانواع توری  براساس نوع حرکت:
– توري پليسه افقي – توري افقي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد متناسب مي باشد.
-توري پليسه عمودي – توري عمودي در پنجره هايي که در ارتفاع کم قرار دارد يا کم ارتفاع مي باشد استفاده مي شود.
– توري رولينگ،مدل آلفا – روش حرکت: بالا به پايين-عمودي – مورد استفاده: پنجره هاي کم ارتفاع و کوچک.
– توري رولينگ،مدل بتا -روش حرکت: يک طرفه افقي – مورد استفاده: پنجره هاي يک لنگه بازشو.
– توري رولينگ،مدل گاما – روش حرکت: دو طرفه افقي – مورد استفاده: پنجره هاي دولنگه بازشو با عرض زياد.
اين توري سخت ترين حالت را از لحاظ باز و بسته شدن دارد.
امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نسل جدید پنجره دوجداره با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و نسل جدید پنجره دوجداره یو پی یو سی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود. در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و الومینیوم و همچنین یوپی وی سی و الومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود نسل جدید پنجره دوجداره یو پی یو سی هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره یوپی وی سی و الومینیوم محیا خواهد شد.


توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند.
مهمترين ويژگي شيشه هاي لمينيت با طلق هاي ۳D Elastic نسل جدید پنجره دوجداره در عبارتند از :
–قابليت كشساني بالا
–شفافيت عالي
–محافظت در برابر UV
–مقاومت بالا در برابر باد
–ضد آب
–عايق صوتش
جنس توری هایی که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب ان نیز از آلومینیوم ساخته می شود و باعث زیبایی بی نظیر محیط و نمای بیرون پنجره ها می شود.
فروش نسل جدید توری درب و پنجره با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند. توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.
قیمت فروش نسل جدید توری درب و پنجره و آلومینیوم به صورت متراژ محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.توری هایی که توسط این شرکت پنجره به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب آن نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: